نمایندگی خانه مطبوعات در لارستان افتتاح می شود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 14 دی 1394
بازدید : 1960
نویسنده : لارستان بزرگ

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان گفت: در راستای برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات در لارستان، نمایندگی خانه مطبوعات در لارستان افتتاح می شود.

سید علی اصغر رفعت حقیقی  اظهار داشت: پس از پیگیری‌های به عمل آمده مجوز های لازم برای برپایی دفتر خانه مطبوعانت در لار اخذ شد و این دفتر روز چهارشنبه ۱۶ دیماه سال جاری با حضور معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد فارس و اساتید حوزه روزنامه نگاری و همچنین نماینده خانه مطبوعات استان فارس و مسئولان شهری،در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان افتتاح خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اهالی مطبوعات از حوزه جنوب فارس (خنج،زرین دشت ،مهر ،لامرد،گراش،قیر و کارزین و اوز)در این جلسه حضور خواهند داشت.

رفعت حقیقی در ادامه از برگزاری کارگاه آموزشی خبرنگاری با حضور اساتید استانی خبر داد و افزود: شرکت کنندگان در این کارگاه گواهینامه معتبر دریافت خواهند کرد.

به گزارش میلادلارستان ویه نقل از مهر رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان گفت: صبح روز پنجشنبه ۱۷ دیماه نیز معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در یک نشست خبری به پرسش اهالی مطبوعات و ابهامات آنان پاسخ خواهد داد

منبع: میلاد لارستان




:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: نمایندگی خانه مطبوعات در لارستان افتتاح می شود ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








زمین باقی می ماند اما انسان فانی است،انسان به جهان چشم می گشاید،اما دوباره در قعر خاک مدفون می گردد.زندگی بس کوتاه است،اما جهان در مکان جاوید خود پایدار باقی می ماند. partnering with Indigenous peoples to Defend their Lands، Languages، and Cultures

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استان من لارستان و آدرس bazigar.Loxtarin.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار می گیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com